батьківська сторінка

понедельник, 23 февраля 2015 г.

Урок математики (з використанням коуч - технології)

 Тема уроку:  Закріплення та систематизація знань
Ціль уроку:  розкриття потенціалу учнів з метою максимального підвищення ефективності їхньої діяльності та мобілізації  внутрішніх сил
Мета уроку:

  • закріпити уміння учнів перетворювати величини;
  • формувати обчислювальні навички з багатоцифровими числами, круглими числами та  поза табличні випадки множення та ділення;
  • формувати навички запису, читання, порозрядний склад багатоцифрових  чисел;
  • розвивати уміння розв’язувати задачі з буквеними даними, геометричні задачі;
  • розвивати уміння самостійно визначати мету діяльності, самостійно здійснювати, корегувати діяльність;
  • виховувати готовність до  використання можливих ресурсів  досягнення мети;
 Тип уроку:   урок закріплення  знань
Форма проведення:  кубування з використанням  коучингових технологій
Наочність та обладнання: куб, «колесо» з 6 секторами  у кожного учня, олівці, шкала – рейтинг ( лінійка з  позначками – за кількістю  можливих балів у рейтингу)
План уроку
Етапи уроку
Методи та прийоми реалізації цілей
Установка мети та завдань уроку
Сьогодні наш урок пройде у формі гри – «куб», за допомогою якої ми зможемо :
·         закріпити уміння перетворювати величини;
·         продовжимо формувати обчислювальні навички;
·         продовжимо формувати навички запису, читання, порозрядний склад чисел;
·         розвиватимемо уміння розв’язувати задачі з буквеними даними, геометричні задачі.
План роботи:
1.      Розв’язування прикладів(множення і ділення на 10,100,100, круглих чисел)
2.      Перетворення величин.(Міри маси і довжини)
3.      Багатоцифрові числа(запис багатоцифрових чисел, дії з багатоцифровими числами)
4.      Задачі з буквеними даними(Задачі на зведення до одиниці, різницеве та кратне порівняння)
5.      Геометричне завдання (знаходження площі та периметру прямокутника)
6.      Розшифруй!(поза табличні випадки множення та ділення)
(По мірі подолання пунктів плану поруч з кожним пунктом протягом уроку буде зявлятися позначка ۷)
·         -Що потрібно, щоб ти досяг мети ?
·         - Наскільки від тебе залежить досягнення мети?
·         - У чому конкретно полягає твоя мета?
·         -Чи реально тобі досягти мети за час уроку? Якщо ні, то коли і як ти будеш її досягати?
·         - Чому ця мета важлива для тебе?
·         Вправа «колесо»: тепер оціни володіння матеріалом за кожним розділом теми від «0» до «10». (0 – якщо ти незадоволений своїми знаннями за цим розділом теми, 10 – максимум задоволений)
  • Який з секторів зафарбований найменше? Що треба зробити, щоб виправити ситуацію?
  • Яку б ситуацію хотіли би побачити в кінці уроку?
  • Зміни в якому секторі вплинуть найбільше на всі інші сектори?
·            - Як ти дізнаєшся, що досяг результату?
Етап  закріплення  знань і способів дії
Вправа «Кроки»
Які кроки ти готовий  зробити, щоб досягти результату?
Крок  перший : Множення та ділення  чисел 10,100, 1000 та круглих чисел
1.      Яка мета завдання?
2.      Що тобі треба для цього знати?
3.      Покажи свої знання.
3450* 100                         30*400
3400* 10                           230* 3000
650 000: 10 000                32 000: 80
230* 1000                         2400: 120
-          Чи відбулися зміни у секторі відповідно цього розділу теми? На скільки? Що треба зробити, щоб зрушити ще на 1 бал?
Крок   другий: Перетворіть величини:
1.      Яка мета завдання?
2.      Що тобі треба для цього знати?
3.      Покажи свої знання.
«Мікрофон» :
·         Пригадайте схеми перетворень величин  довжини та маси.
·         Які правила треба пам’ятати?
5дм 4 см = …см            56 000 кг = ….ц
8дм 4 мм = …мм        700 000г= …кг
45 км 78м = …м           4т 5 кг = …кг
12 000 см = …м             3879 кг= …т…ц…кг
Крок   третій: Робота з багатоцифровими числами (нумерація та дії з числами)
1.      Яка мета завдання?
2.      Що тобі треба для цього знати?
3.      Покажи свої знання.
1.      Запиши число 40 млрд. 34 млн. 5 од.
Яка цифра стоїть у розряді сотень мільйонів цього числа?
Скільки всього сотень мільйонів у цьому числі?
2.      Розв’яжіть  приклад: (456 345+3 897)- (50 003- 347)
-           Чи відбулися зміни у секторі відповідно цього розділу теми? На скільки? Що треба зробити, щоб зрушити ще на 1 бал?

Крок    четвертий:  Робота над  задачами
1.      Яка мета цього завдання?
2.      Що тобі треба для цього знати?
3.      Покажи свої знання.
Розв’яжи задачі: склади буквені вирази
·         У магазин привезли с кг  яблук і розклали у 8 корзин порівну. Скільки яблук у 3 таких корзинах?
·         Гурток футболу відвідує  а хлопців, а гурток карате – на 6 більше. У скільки разів футболістів менше, ніж каратистів?
-          Чи відбулися зміни у секторі відповідно цього розділу теми? На скільки? Що треба зробити, щоб зрушити ще на 1 бал?

Крок   п’ятий:  Робота над   геометричним матеріалом
1.      Яка мета цього завдання?
2.      Що тобі треба для цього знати?
3.      Покажи свої знання.
 Знайди площу та периметр фігури:

                                  8 см
6см             2см
 

3 см

-          Чи відбулися зміни у секторі відповідно цього розділу теми? На скільки? Що треба зробити, щоб зрушити ще на 1 бал?

Крок    шостий:  Поза табличні випадки множення та ділення
1.      Яка мета цього завдання?
2.       Які алгоритми поза табличного множення та ділення ти знаєш?
3.      Покажи свої знання.
Розшифруй назву акваріумної рибки ( мирні, спокійні, граціозні рибки, відмінно уживаються з сусідами по акваріуму )
            90: 15 * 16= (96) Р
13* 6 : 3= (26) Г
96: 12* 14=(112)М
65:5* 7= (91) У
46: 2 * 5= (115)І
84: 14 *17= (102)А
Розташуй у порядку  зростання. (гурамі)
-          Чи відбулися зміни у секторі відповідно цього розділу теми? На скільки? Що треба зробити, щоб зрушити ще на 1 бал?
Етап інформації про д/з
С. 24 № 8, 10, 6
Повторити правила, схеми перетворень
Підготуватися до контрольної роботи.
Етап підбиття підсумків уроку
ü   Які правила ти повторив?
ü  Які алгоритми множення і ділення  круглих чисел ти знаєш?
ü  Як перетворив мілкі  одиниці вимірювання  на крупні  і навпаки?
ü  Які співвідношення одиниць вимірювання довжини, маси ти знаєш?
ü  Як ти знаходиш  площу, периметр прямокутника?
Етап рефлексії
ü  Які важливі моменти ти помітив?
ü  Які завдання були взаємозв’язані?
ü  Які найлегші кроки були потрібні, щоб досягти результату?
Оцінювання
Вправа: «Шкалювання»:
ü  Поверніться до свого «колеса». Як виглядає зараз твоє колесо? Чи великі перепади воно має? На який сектор ти звернув найбільшу увагу? Чи вдалося тобі вирівняти свої знання в цьому секторі? Що тобі треба ще зробити, щоб зрушити ще на 1 бал  у цьому секторі?
ü  У якому секторі ти   додав сегменти? Якого самого результату ти досяг у цьому секторі?
ü   Визнач свій загальний рейтинг за допомогою «колеса».
ü  «Відшкалюємо» ваші рейтинги на загальній шкалі.


Комментариев нет:

Отправить комментарий